2011. március 22., kedd

A megnemtörtént múltban majd minden más lesz

Jiri Ruzek   http://www.jiriruzek.net 

Legyen egy kicsit most más!
Ha fáj, temesd magadba!
Hadard gyorsan el nekem,
Ha ajakad az állad,
Gyűlöllek te szemét állat!

Legyen ez a játék kicsit más,
Ha nem bírod a látomást,
Nézd meg mi van a világba
A közhelyes istennyilába,
Elhúzhatok a picsába.

Szemed rebbenése legyen más!
Mint júdásszavu ugratás,
Érdeklődnék de nehogy felelj!
Én az önző-mocsok seggfej

Mondom , legyen a szavunk kicsit más!
Ha még egy SZERETLEK a ráadás
Öklendezném még egyszer ha hagyod
De én a féltékeny, elmebajos barom

Esélytelenül bőgöm, hogy legyen más!
Megalkotott szörnyed csak hasonmás,
Mely hasonlít de nem én vagyok,
Gyöngyöm mocskos mocskunkban ragyog

De tudod mit, legyen más!
Sas fészekbe vegyen más!
Veszélyeztetve legyen fajtád!
Maradok én az aljas patkány,

Visítom hogy a szemed színe legyen más,
Tengerszinü de bermudás,
Vesszen bele vitorlás hintó
De én, a gané, önző disznó

Röfögöm, hogy legyen más!
Az én párom felemás,
Én a szívet szívvel vettem,
Én, a fattyú tiszteletlen

Kérném alásan, hogy legyen más!
Este szájviz, fogmosás,
Én, a mindig tiszta, nem hazudó,
Kanos, perverz ámokfutó

Kéjesen lihegem, hogy legyen más!
Ritkuljon a virágbontás!
Igaz az, ha annak hiszi
Én, a gyanakvó, hüje strici

Kívánom, hogy a kúrvám legyen más!
Ha én vagyok az agymosás,
Romantikám csillag alatt nyírkos.
Én a harmatos-hó-virág gyílkos

Akarom, hogy az értelmünk legyen más!
Eme konjunktúra nem releváns,
Okoskodásom a másokét is sérti.
Én, a látszólagos értelmiségi

Alátámasztom, hogy legyen más.

Legyen más a csillag,
A születő,
Legyen más a csíra, 
Ugye érted kedves...

A prózaiság, a varázs,
Legyen más a kézfogás, 
a könny,
Ha könyvet írok legyen más,
Ami belülről öl, legyen felhő,
Legyen más a szél, a gyerek ha felnő,
Elfújhatja akár a szél, ha nyugatról eljő.

Legyen az, amit a Jó tálcán  hozat
S ha így nekem jut a kárhozat,
Nem bánom,
Csak legyen más.

4 megjegyzés:

  1. Hadard gyorsan el nekem,
    Ha ajakad az állad
    De én a féltékeny, elmebajos barom
    Én, a gyanakvó, hüje strici

    Ez a par sor tetszik nagyon ... :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nevtelen,

    en abban biztos vagyok hogy tetszik, arra nem is szamitok hogy az utolso ket szakaszra valaha is felfigyelj.

    VálaszTörlés
  3. lehet, hogy nem ismersz annyira mint gondolod...

    "Nevtelen"

    VálaszTörlés
  4. Kedves "Névtelen",
    lehet, hogy úgy van. Nem ismertelek annyira, mint gondoltam.

    VálaszTörlés

Üzenet